اجاره سند به چه معناست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا فردی باید به دنبال سند اجاره ایی و یا اجاره فیش حقوقی باشد . اصلا به چه دردی میخورد و چه زمان برای مفید است؟ ممکن است قبل از این به گوشتان خورده باشد ولی با معنی و کاربرد آن آشنا نباشید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به بررسی این موضوع بپردازیم.

مفهوم اجاره سند

حتما تا بحال پیش امده که بخواهید از بانک وامی را دریافت کنید و بانک هم به عنوان ضمانت از شما ضامن با فیش حقوقی و یا سند برای ضمانت پرداخت اقساط بخواهد. شما نیز باید اقدام به معرفی ضامن یا سند به بانک برای ضمانت بکنید.

اما در این مرحله برای بانک چندان فرقی ندارد. یعنی فرق نمیکند سند برای خودتان است یا کس دیگر. از کجا و به چه آمده. تنها مورد مهم برای بانک اعتبار و مورد قبول بودن اسناد و ضامن ها می باشد.

به عبارت دیگر شما میتوانید در صورتی که خودتان امکان فراهم کردن ضامن یا سند ندارید اقدام به تهیه سند اجاره ای و یا فیش حقوقی معتبر و قانونی کنید.

این بدان معناست در صورتی که شما سند معتبر در اختیار نداشته باشید شانس گرفتن آن وام و تسهیلات را از دست نخواهید داد. شما میتوانید به راحتی سند یا فیش حقوقی معتبر را به صورت کاملا قانونی اجاره کنید.

اجاره سند مسیر روشنی در تاریکی و مشکلات شما میشود
اجاره سند مسیر روشنی در تاریکی و مشکلات شما میشود

اینگونه شما به راحتی به خواسته خود میرسید و آن تسهیلات را دریافت میکنید.

استفاده از بانک در مثال بالا تنها برای درک بهتر شما خواننده گرامی بوده و نیاز به سنداجاره ایی و یا افراد با فیش حقوقی تنها مختص به دریافت تهسیلات بانکی نمیباشد.

در انواعی از موقعیت ها اعم از دریافت نمایندگی (فروشگاه/دفاتر و مراکز دولتی یا خصوصی) ، قرار داد های پیمانکاری ، گمرک ، رفع ممنوع الخروجی و از همه مهم تر و شاید پرکاربرد تر جهت تامین ، قرار های تامین کیفری برای آزادی متهمین ، محکومین و زندانیان نیاز به ارائه سند و یا افراد با فیش حقوقی خواهد بود.

هدف از دریافت سند و یا افراد با فیش حقوقی به عنوان ضامن برای مراجع به دلیل ضمانت در اجرا تعهدات میباشد.

انواع سند

ولی لازم است بدانید سندها به چند دسته تقسیم میشوند و کدام سند مدنظر بانک ها، دادسراها و تمامی مراجع دولتی و غیردولتی میباشد

۱. سند رسمی

ملک مورد نظر داری سند مالکیت است. در این گونه از مالکیت که هم شامل مسکونی، تجاری و غیره می شود . سند ملکی یا همان سند اجاره ای ( همان دفترچه مالکیت که با سند سیم سربی یا سند تک برگی می باشد) که از طرف «اداره ثبت اسناد و املاک » یا ثبت نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی کشور ( با ذکر ماده قانون 22 ثبت اسناد و املاک رسمی کشور ) به نام شخص مورد نظر آن ثبت گردیده و مالکیت سند ذکر شده، کاملاً محرز و قطعی و قانونی است و ھیچگونه وابستگی یا شروطی در مالکیت برای دارنده آن سند مورد قبول واقع نمی شود.

سند رسمی هیچگاه قابل انکار نیست.
سند رسمی هیچگاه قابل انکار نیست.

حالت توضیح داده شده بھترین، مطمئن ترین و شسته رفته ترین نوع مالکیت است و برای کلیه افراد و اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی از قبیل سازمان ھا و نھادھای دولتی و خصوصی، مورد قبول واقع گشته و در ھر نوع دادگاھی نیز صاحب سند، مالک قطعی آن ملک شناخته میشود و هیچ گونه انکار و تردید در مورد  وثیقه ملکی ذکر شده مورد قبول واقع نمی شود.

۲. سند مبایعه نامه ای (سند اجاره ای) :

همانطور که در بالا گفتیم سند منگوله دار همان سند رسمی میباشد

اکنون با توجه به مواردی که ذکر کردیم متوجه شدید که اگر نیاز به اجاره سند برای هر مشکلی داشتید تنها لازم است از خدمات اجاره سند استفده کنید ولی سوال اصلی این است که این سند را از کجا و به چه طریقی تهیه کنید که هم مطمئن باشد و این اطمینان را به شما بدهد که خسارت مالی برای شما توسط کلاهبرداران همیشه در کمین به وجود نمی آید و هم مقرون به صرفه باشد.

شما میتوانید با مجموعه اعتبارپرداز در تماس باشید تا از جدیدترین شرایط دریافت وام و اجاره سند اطلاع پیدا کنید. کارشناسان مجرب وداشتن رزومه خوب و موفق ما در زمینه احاره سند تضمین محکم برای مجموعه اعتبارپرداز می باشد.

تیم پشتیبانی ما آماده ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز در هفته و ۳۶۵ روز در سال می باشد و تنها کافیست با شماره های ۰۹۱۹۸۸۱۹۳۱۳ و ۰۲۱۶۶۰۵۳۵۴۱ تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *