اجاره سند جهت آزادی زندانی

زندانی شدن میتواند به دلایل مختلفی باشد. بنظر میرسد آزادی زندانی تنها در صورت به اتمام رساندن دوره محکومیت میسر خواهد شد. اما همیشه به آن سختی که تصور میکنیم نیست. شما میتوانید در دوره محکومیت خود به صورت مشروط آزاد شوید.

***آزاد ی زندانی به صورت فوری در کمترین زمان با سندهای معتبر***

آزادی مشروط

آزادی مشروط قانونی است که برای زندانیان درنظر گرفته شده. طبق این قانون افراد زندانی میتوانند به نعرفی وثیقه و سند به ارزشی که قاضی تعیین میکند آزاد شوند. در این صورت اگر قاضی تشخیص دهد شما میتوانید با قرار دادن وثیقه و سند آزاد شوید. خیلی راحت میتوانید سند شش دانگ خود را معرفی کرده و آزاد شوید.

آزاد شدن بدون داشتن سند

این موقعیت برای موقعیت برای افرادی که خود سند ندارند بسیار سخت خواهد بود. در این زمان امکان و اجازه آزاد شدن دارند ولی سند مورد نظر را ندارند. به خصوص اگر شما مجرم نباشید و تنها مضنون باشید. قطعا دوست ندارید بدون دلیل زندانی شوید. پس تا زمان دفاع از بی گناهی خود باید آزاد باشید. پس از رسیدن زمان مورد نظر اثبات کنید بی گناه هستید. پس اکر خودتان سند ندارید اصلا امیدتان را نبازید. مجموعه اعتبارپرداز با همین هدف شکل گرفته است. پس شما این فرصت را دارید بدون داشتن سند و وثیقه از زندان آزاد شوید.

تنها یک تماس تا آزادی زندانی

برای هر پرونده و هر اتهام قاضی سند با ارزش های مختلف را تعیین میکند. پس باید آماده باشید. مشاورین و کارشناسان مجموعه اعتبارپرداز افراد باسابقه و مجربی هستند که میتوانند به راحتی با مطالعه پرونده شما تشخیص دهند کدام سند مناسب شما خواهد بود. زمان در این موقعیت های حساس بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل ما به شما اطمینان میدهیم مشکل شما در کوناه ترین زمان ممکن و با راهنمایی کارشناسان مجرب حل خواهد شد.

کاربرد اجاره سند برای آزادی زندانی

در خصوص جرایم تعزیری، زمانی که زندانی تصمیم داشته باشد قبل از به پایان رسیدن مدت زمان حبس تعیین شده برای وی آزاد شود، اجاره سند برای آزادی زندانی کاربرد پیدا می کند و می تواند با توجه به روزهای باقی مانده از حبسش، وثیقه تعیین شده توسط دادگاه را گرو بگذارد و آزاد شود. هم چنین در صورتی که او تمایل داشته باشد از مرخصی استفاده کند، اگر این امکان برای وی وجود داشته باشد، می توان از آن برای آزادی زندانی استفاده نمود و یا یک وثیقه معتبر دیگر را بر اساس میزان وثیقه تعیین شده، ارائه داد. علاوه بر این دو حالت، اگر فرد از جانب تعزیرات محکوم شده باشد یا به علت طولانی شدن تکمیل پرونده و اثبات اتهام بازداشت باشد و یا بخواهد از کشور خارج شود و ممنوع الخروج باشد، در این شرایط هم می توان از آن برای آزادی زندانی یا فرد ممنوع الخروج استفاده نمود.

 

 

مجموعه اعتبارپرداز در سراسر کشور ایران فعالیت می کند و شما تنها نیاز دارید با شماره های ۰۹۱۹۸۸۱۹۳۱۳ و ۰۲۱۶۶۰۵۳۵۴۱تماس بگیرید و از تمام شرایط اجاره سند برای آزادی زندانی مطلع شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *